Ahad, 13 Disember 2015

ILMU KAROMAH AYATUL KURSI

LMU KAROMAH AYATUL KURSI(IKAK) 

Menurut kalangan ulama salaf, ayat Kursy merupakan salah satu ilmu tertinggi dalam pencapaian derajat. Wilayah, karomah serta mu’jizatnya ansabul ilmi dengan suatu penafsiran, tidak ada ilmu lain yang menyamai akan rahmat serta salamnya. Karena ayatul Kursy tercipta sebagai suatu puncaknya alam, yaitu Arsy (langit ketujuh) dan sebagai ilmu teragung. Yang mana, Allah SWT menurunkannya pada seorang hamba yang agung pula, yaitu utusan akhiru zaman, Rasulullah Muhammad SAW. Dari zaman ke zaman, ayatul Kursyi selalu dibaca oleh seluruh umat, misalnya dalam suatu tadarus Al-Qur’an, dzikir bersama, serta dalam upaya pendekatan diri kepada sang Khaliq.

Demikian menurut para masyaikh, mursyid serta para ahlul ghoib.Sebagai kunci ayatul Kursyi, adalah sanadnya, atau silsilah, tawassul serta hadoroh, karena dari Nabiyullah Muhammad SAW, ayatul Kursyi turun temurun dipegang oleh para khosois pilihannya. Hingga suatu karomah ilmu tersebut, tak pernah pupus sampai akhir zaman. IKAK atau Ilmu Karomah Ayat Kursi adalah pengembangan dari energi tarekat/pengamalan ayat Kursi Orang yang mengamalkan ayat Kursi belum tentu dapat menguasai IKAK karena ada kunci tersendiri maka dari itu tersebutlah Karomah Ayatul Kursi. Dalam upaya mendaya gunakan energi dari  Karomah Ayat Kursi maka tersebutlah IKAK. Suatu Keistimewaan Ayat Kursi dengan Kesempurnaan nya. Fungsi Dari ayat Kursi sendiri bagi siapapun yang mengamalkan nya. Insya Allah akan di berikan kemudahan dalam menggali spiritual nya.

 Antara fungsi dan manfaatnya : 

1. Gerak Jurus Kebatinan.    
- Fungsi : Menangkap makhluk ghaib,
 Senjata Ghaib,
 Perisai Ghaib,
Tempur Batin dan lain lain mengikut niat.. 

2. Terawangan

 3. Pendengaran Batin 

4. Komunikasi Batin

 5. Pecah Bayang

 6. Pecah Sukma

 7. Sukma Sejati 

8. Penyempurnaan/ Khatam Ilmu

 Mahar : RM510.00 

KURSUS ASAS PERAWAT

KURSUS ASAS PERAWAT

 Pengajian di buat secara personal guide atau secara jarak jauh dan di adakan pada bila bila masa bergantung pada permintaan pelajar

. Silibus Pengajian: 
1). Amalan jazam ayat.
 2). Scanning gerak.
 3). Kaedah Rawatan.
 4). Kaedah Pulang Sihir.
 5). Kaedah Hentam tukang sihir.
 6). Kaedah Tarik Ilmu Salah.
 7). Kepelbagaian teknik pedang. 
8). Kaedah genggam sukma (multifungsi).
 9). Zikir Amalan.
 10). Hizib Intikam. 
11). Kaedah Mengazab.      
  - Kaedah sebat tasbih      
  - Kaedah Baling          
  - kaedah Rejam      
  - Kaedah toreh      
  - Kaedah pasak/ sula    
 - Kaedah sedut nafs 
12. Kaedah Bunuh.     
   - Sembelih      
  - Kaedah Letup 
13. Kaedah Kunci. 
   - Kunci besi      
 - Ikat rantai 
14. Kaedah menarik gangguan.      
 - Kaedah Pulas       - kaedah Tolak   
  - kaedah tarik Paksa    
  - Kaedah Botol      
 - kaedah pukau/Cermin
 15. kaedah Menghancur Kebal Jin.
 16.Kaedah Membuang Ilmu batil.

 Mahar : RM310.00 .

Selasa, 7 Julai 2015

KURSUS ZINK SELEPAS AIDILFITRI


assalamualaikum...dengan rendah hati saya membuka kursus ZINK insyaAllah akan diadakan selepas Aidilfitri nanti....bagi yang berminat mengikuti kursus ini boleh sms @ whatsApp sy di 0134433207..tempat dan tarikh akan diberitahu kemudian...



RAWATAN ISLAM KAEDAH ZIKIR (ZINK) Pada Tahap ini para pelajar akan di dedahkan dan di ajar teknik rawatan menggunakan kaedah gelombang dan getaran zikir untuk merawat pesakit. Zikir Inti Nur Kalimah (ZINK), merupakan sebuah amalan dari himpunan ayat ayat muqataat yang lazimnya di jadikan sebagai Pakaian Amalan bagi perawat. Ianya juga merupakan salah satu kaedah rawatan penyembuhan menggunakan kaedah zikir dengan gabungan kaedah gelombang dan getaran. Mengamalkan Zikir Inti Nur Kalimah di umpamakan memiliki sebuah Kotak First Aid Kit yang mana dengan energi dan gelombang zikir tersebut akan dapat di aplikasikan dengan berbagai tujuan, juga amat di sarankan sebagai rawatan penyembuhan diri sendiri bagi yang mengalami masaalah gangguan sihir ataupun saka. Selain sebagai benteng pertahanan. Memiliki Pakaian perawat seumpama anda memiliki kesempurnaa ilmu..insyaallah..
 Antara silibus pengajian adalah : 

Teknik Pedang Nurunniyah

 Teknik Pasung Alif Lam Makrifat 

Teknik Nun Kaedah Pangkah Dan Pangkas Kaedah MembusungkaPenyihir/ Tukang Sihir

 Mengirimkan mimpi kepada orang lain

 Melakukan pengasihan 

khusus Membuat dan menciptakan pelaris perniagaan 

Melihat aura diri sendiri dan orang lain

Merawat orang kerasukan,

terkena sihir dan gangguan saka

 Mengubati penyakit busung atau kembung 

Meneutralkan tempat berpenunggu dan menghilangkan gangguan makhluk halus

 Memanggil orang lari dari rumah

 Membersihkan tempat yang terkena gangguan sihir

 Pemagaran dan pendinding rumah yang ampuh

 Penawar penyakit Supaya ditunaikan hajat

 Mengundang dan menarik rezeki secara khusus 

Ikhtiarkan permasalahan lelaki dan perempuan yang lambat jodoh

 Mengeluarkan sususk dan mematikan kuasa susuk

 Merawat ganggguan jin, sihir, saka

 Membuat air penerang hati Ikhtiar mengembalikan barang yang dicuri supaya kembali

 Penunduk umum dan khusus Selusuh beranak untuk wanita bersalin

 Mengaktifkan mata ke-3 dan menajamkan indera keenam 

Mempercepatkan rezeki 

Terawangan 

Rawatan Pulih tenaga batin lelaki 

Membuat ibu penawar 

Membuat ibu minyak pengasih,pelaris,penunduk dan lain-lain lagi Kaedah tarik penyakit menggunakkan kain putih 

Kaedah memindahkan makhluk halus secara jarak jauh

 Kaedah menghentam tukang sihir Rawatan kanser


 Mahar : RM 555.99


Sabtu, 16 Ogos 2014

SAYANGNYA NAK TINGGALKAN DIA....

sekian lama menyepi...terlalu sibuk dengan dunia sendiri ....
kali ini nak saya kongsikan satu kisah pesakit yang di ganggu jin yang sayang kepadanya...
pesakit ini seorang perempuan..sedang menghafal al quran..tapi malangnya selalu kersaukan...cerita dari ayah pesakit dia mula sakit dua tahun yang lalu semasa dia belajar di sebuah sek agama di kedah..dia terpaksa berpindah sampai dua tiga sekolah....bila berlaku kerasukan...panggi perawat..tapi jin tu ketegaq nak keluar..bila ayah dia rawat sendiri baru jin tu keluar..tapi selepas tu masuk balik...ayah pesakit menghubungi saya minta saya ikhtiarkan..puas saya tolak..tapi sebab malu dengan ayah pesakit..saya gagahi juga..sy mengatur hari bersama rakan perawat sunan bonag gelarannya..he..he..kami kerumah pesakit selepas magrib...sampai di rumah pesakit (adik s) dia tidak mau keluar..takot katanya...he..he..karan juga.. bila rkan perawat cek..ada seorang maklong yang tidak diundang dalan rumah tu..seramnyaaaaa...bila tanya adik s minta dia ceritakan apa yang terjadi dia xmau berkomunikasi dengan saya....puas pujuk..ketegaqnya....saya bacakan beberapa ayat al quran..nampak riaksi sakit tapi masih bertahan...bila rakan perawat cek..nampaknya jin tersebut berkubu dengan cantiknyaaaaaaa....lalu dipecahkan kubunya...tapi masih bertahan dengan hebatnya....

akhirnya..saya duduk sebelah pesakit.....dan saya ruqyah pesakit dan pegang kepalanya...terus dia kata...sakittttt....sya gunakan beberapa kaedah dalam rawatan pada malam tu....akhirnya jin tersebut keluar dan pesakit pulih seperti sediakala...alhamdulillah...syukur pada Allah...semua adalah pertolongan daripadanya...saya hanya mahkluk ciptannya yang kerdil.....mudah2an adik s tidak lagi diganggu dan dapat habiskan hafalan alqurannya....

mohon jutaan kemaafan kepada semua pembaca blog saya ini kiranya ada yang dimata tuan2/puan2 yang salah dan silap dari perbuatan,percakapan atau tulisan saya....

dicatat 16.08.14                                                           oleh khairrul anwar


Sabtu, 5 Oktober 2013

JANGAN PILIH JALAN MUDAH

assalamualikum warahmatullah....
segala puji Bagi Allah tuhan semesta alam...dia lah Allah yang maha baik lagi maha sempurna...
selawat dan salam keatas kekasih kita semua...nabi muhammad SAW...rasul yang telah membawa petunjuk yang benar dan rasul yang telah bersusah demi umatnya yang di cintai..

agak lama saya terpaksa tinggalkan blog dengan sebab kesibukan yang teramat sangt...mohon jutaan kemaafan yang tel saya untuk rawatn yang saya tidak dapat tunaikan hajat dan permintaan untuk rawatan.

 kebelakangan ni, saya banyak mendapat panggilan yang minta buat rawatan...bila saya tanya..jadi macam mana tu..kesimpulan dari yang tel..banyak kes sihir yang berlaku di tempat kerja..ada juga yang datng berjumpa dan cerita yang sama...Allahuakbar..kenapa orang selalu ambil jalan mudah bila rasa iring hati atau marah kepada orang lain...perbuatan yang di lalukan tidak sepadan dengan kesalahan orang lain pada kita..apalah salahnya jika kita maafkan orang lain.maafkan adalah lebih baik. Menggunakan sihir sebagai jalan membalas dendam adalah salah disisi agama.

ada seorang pelajar kelas talaqqi saya tel...
assalamualaikun ust..saya nak minta ust tlg kawan saya sat..dia selalu begaduh dengan suami dia..dia kata dia meluat kat suami dia...dia suka buat anak2 dia...dia mcm tak sedaq tu ust..
saya pun mcm biasa la...saya tak dan..klu nak tunggu lps saya abih mengajar..kalau dan saya cuba ikhtiarkan.petang tu saya abih mengajar pukul 06.30. abih mengajar saya jemput masuk orang yang tertunggu2 saya hampir 30 minit..

Bila masuk ..saya pun minta dia cerita serba sikit apa yang berlaku...
kak R : saya tak suka tengok laki saya...saya selalu buat anak2..masa saya bua anak2 saya tak sedaq ust...sampai kadang2 anak2 azan masa saya tak sedaq tu..
saya pun terdian sekejap. Macam ada yang tak kena ja..saya pun sambung balik...kak ada mimpik yang pelik2 tak.
kak R ; xdak la pulak. cuma saya selalu minpi jatuh tempat tinggi..
saya pun terus kata..kak ni kena sihir..habis ja saya sebut sihir dia terus kerasukan...adoiiiiii...merasuk la pulak..jam dh lewat dh ni...
saya minta dialog..dia diam..bila saya tanya...hang islam ka kafir...dia pun menangis..bila saya tak tanya dia gelak...saya pun kata...wahai jin..Saya tak mau menyakitkan kamu walau sedikit...saya sambung lagi...kamu ada tuan kan...dia angguk dan menangis lagi...kamu  nak masuk islam...dia geleng...saya pun kata...jika kamu masuk islam...saya akan putuskan hubungan kamu dengan tuan kamu...kamu ni baik..tapi orang telah perbodohkan kamu..dia pun menagis lagi..
saya tawarkan kamu islam..jika kamu masuk ..saya akan bebaskan kamu...setuju... saya pun tunjukan dia dua benda yang tak dapat saya kongsikan di sini...setuju untuk terima islam...dia angguk..lalu saya ajarkan dia syahadah...lepas syahadah..dia masih tidak mahu keluar...lalu saya gunakan tekni beleter...he...he..saya pun beleter panjang..tak henti2...akhirnya jin tu keluar ...berjaya juga teknik ni...
semasa saya bercakap2 ..kak R bagi tahu dia dengar orang ketuk sesuatu bunyi ting...ting..ting..masa tu dia tak boleh tengok muka saya...l
alu dia kata...sebelum ni saya tak percaya semua ni...saya ingat takdak papa....

saya pun ucap Alhamdulillah.....

nasihat : wahai saudara/riku sekalian...janganlah pilih jalan yang mudah sehingga sanggup menyakitkan saudara seagama kita...jangalah menjadikan sihir sebagai jalan penyelesaian bagi membalas sesuatu. janganlah berhasad dengki sesama kita kerana semua itu kan menyebabkan dosa sesama kita dan dengan Allah..kata Habib munzir...jadikanlah DOA sebagai senjata yang paling tajam dalam hidup kita..

dicatat oleh :khairrul anwar
ritequtara.blogspot.com







Isnin, 5 Ogos 2013

SECEBIS UCAPAN

Assalamualaikum..buat guru utama Riteq serta sahabat2 Riteq serta semua yang pembaca blog Riteq utara....saya dengan rendah hati memohon juataan kemaafan terutama kepada guru yang dikasihi atas semua salah dan silap saya Zahir ban batin...Salam aidilfitri buat guru Utama Riteq ustaz Shah Ahmad serta keluarga..juga tidak lupa Buat semua Sahabat2 Riteq yang megenali diri sya walaupun tidak pernah berjumpa...dan kepada semua muslimin muslimat....SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN..KULLU AA'MIN WAANTU BIKHOIR....


Khamis, 27 Jun 2013

SECEBIS ILMU DALAM BERIKHTIAR

Satu petang ...sembang-sembang dengan pak mentua...dalam sembang-sembang..pakat-pakat cerita...cerita punya cerita...pak mentua pun cerita ..masa muda-muda dulu dia belajar dengan seorang guru yang hebat...saya pun tanya...hebat lagu mana ayah...dia kata...satu hari ada orang merasuk...orang paggi dia...dia pun p...

Bila sampai dia rumah orang merasuk tu...orang tu lari...guru dia buat mcm xdak apa pun...lalu dia ambik seketoi tanah...tuju(baling) kat orang tu...teruih jatuh terduduk...menjerit ..orang tu kata tak mau...tak mau...nak balik dah...pastu teruih sedar....saya pun kata...dia baca apa ayah kat tanah tu....pak mentua pun senyum....

36:63
lalu pak mentua pun kata...dia baca ayat ni....yasin ayat 63





ayat ini boleh digunakan untuk merejam, melontar,mengebom jin.mungkin banyak lagi rahsia yang terkandung dalam ayat ini yang masih tersembunyi  dan boleh sama2 kita kongsikan....

selamat mencuba dalam berikhtiar....kata seorang guru saya...tunggu ...usaha ..tawakkal...