Sabtu, 5 Oktober 2013

JANGAN PILIH JALAN MUDAH

assalamualikum warahmatullah....
segala puji Bagi Allah tuhan semesta alam...dia lah Allah yang maha baik lagi maha sempurna...
selawat dan salam keatas kekasih kita semua...nabi muhammad SAW...rasul yang telah membawa petunjuk yang benar dan rasul yang telah bersusah demi umatnya yang di cintai..

agak lama saya terpaksa tinggalkan blog dengan sebab kesibukan yang teramat sangt...mohon jutaan kemaafan yang tel saya untuk rawatn yang saya tidak dapat tunaikan hajat dan permintaan untuk rawatan.

 kebelakangan ni, saya banyak mendapat panggilan yang minta buat rawatan...bila saya tanya..jadi macam mana tu..kesimpulan dari yang tel..banyak kes sihir yang berlaku di tempat kerja..ada juga yang datng berjumpa dan cerita yang sama...Allahuakbar..kenapa orang selalu ambil jalan mudah bila rasa iring hati atau marah kepada orang lain...perbuatan yang di lalukan tidak sepadan dengan kesalahan orang lain pada kita..apalah salahnya jika kita maafkan orang lain.maafkan adalah lebih baik. Menggunakan sihir sebagai jalan membalas dendam adalah salah disisi agama.

ada seorang pelajar kelas talaqqi saya tel...
assalamualaikun ust..saya nak minta ust tlg kawan saya sat..dia selalu begaduh dengan suami dia..dia kata dia meluat kat suami dia...dia suka buat anak2 dia...dia mcm tak sedaq tu ust..
saya pun mcm biasa la...saya tak dan..klu nak tunggu lps saya abih mengajar..kalau dan saya cuba ikhtiarkan.petang tu saya abih mengajar pukul 06.30. abih mengajar saya jemput masuk orang yang tertunggu2 saya hampir 30 minit..

Bila masuk ..saya pun minta dia cerita serba sikit apa yang berlaku...
kak R : saya tak suka tengok laki saya...saya selalu buat anak2..masa saya bua anak2 saya tak sedaq ust...sampai kadang2 anak2 azan masa saya tak sedaq tu..
saya pun terdian sekejap. Macam ada yang tak kena ja..saya pun sambung balik...kak ada mimpik yang pelik2 tak.
kak R ; xdak la pulak. cuma saya selalu minpi jatuh tempat tinggi..
saya pun terus kata..kak ni kena sihir..habis ja saya sebut sihir dia terus kerasukan...adoiiiiii...merasuk la pulak..jam dh lewat dh ni...
saya minta dialog..dia diam..bila saya tanya...hang islam ka kafir...dia pun menangis..bila saya tak tanya dia gelak...saya pun kata...wahai jin..Saya tak mau menyakitkan kamu walau sedikit...saya sambung lagi...kamu ada tuan kan...dia angguk dan menangis lagi...kamu  nak masuk islam...dia geleng...saya pun kata...jika kamu masuk islam...saya akan putuskan hubungan kamu dengan tuan kamu...kamu ni baik..tapi orang telah perbodohkan kamu..dia pun menagis lagi..
saya tawarkan kamu islam..jika kamu masuk ..saya akan bebaskan kamu...setuju... saya pun tunjukan dia dua benda yang tak dapat saya kongsikan di sini...setuju untuk terima islam...dia angguk..lalu saya ajarkan dia syahadah...lepas syahadah..dia masih tidak mahu keluar...lalu saya gunakan tekni beleter...he...he..saya pun beleter panjang..tak henti2...akhirnya jin tu keluar ...berjaya juga teknik ni...
semasa saya bercakap2 ..kak R bagi tahu dia dengar orang ketuk sesuatu bunyi ting...ting..ting..masa tu dia tak boleh tengok muka saya...l
alu dia kata...sebelum ni saya tak percaya semua ni...saya ingat takdak papa....

saya pun ucap Alhamdulillah.....

nasihat : wahai saudara/riku sekalian...janganlah pilih jalan yang mudah sehingga sanggup menyakitkan saudara seagama kita...jangalah menjadikan sihir sebagai jalan penyelesaian bagi membalas sesuatu. janganlah berhasad dengki sesama kita kerana semua itu kan menyebabkan dosa sesama kita dan dengan Allah..kata Habib munzir...jadikanlah DOA sebagai senjata yang paling tajam dalam hidup kita..

dicatat oleh :khairrul anwar
ritequtara.blogspot.com







1 ulasan:

  1. Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

    -tunang/kekasih berpaling hati
    -minyak pengasih
    -pelaris niaga
    -pelet
    -pemikat
    -buka aura
    -santau sum power
    -pelaris dalam galian
    -santau angin
    -santau tepuk bantal
    -santau patung
    -santau Siam
    -santau di Kedah
    -ilmu pengasih
    -ilmu penunduk
    -buka aura

    Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

    WhatsApp +62 887 4351 35870

    BalasPadam