Sabtu, 16 Ogos 2014

SAYANGNYA NAK TINGGALKAN DIA....

sekian lama menyepi...terlalu sibuk dengan dunia sendiri ....
kali ini nak saya kongsikan satu kisah pesakit yang di ganggu jin yang sayang kepadanya...
pesakit ini seorang perempuan..sedang menghafal al quran..tapi malangnya selalu kersaukan...cerita dari ayah pesakit dia mula sakit dua tahun yang lalu semasa dia belajar di sebuah sek agama di kedah..dia terpaksa berpindah sampai dua tiga sekolah....bila berlaku kerasukan...panggi perawat..tapi jin tu ketegaq nak keluar..bila ayah dia rawat sendiri baru jin tu keluar..tapi selepas tu masuk balik...ayah pesakit menghubungi saya minta saya ikhtiarkan..puas saya tolak..tapi sebab malu dengan ayah pesakit..saya gagahi juga..sy mengatur hari bersama rakan perawat sunan bonag gelarannya..he..he..kami kerumah pesakit selepas magrib...sampai di rumah pesakit (adik s) dia tidak mau keluar..takot katanya...he..he..karan juga.. bila rkan perawat cek..ada seorang maklong yang tidak diundang dalan rumah tu..seramnyaaaaa...bila tanya adik s minta dia ceritakan apa yang terjadi dia xmau berkomunikasi dengan saya....puas pujuk..ketegaqnya....saya bacakan beberapa ayat al quran..nampak riaksi sakit tapi masih bertahan...bila rakan perawat cek..nampaknya jin tersebut berkubu dengan cantiknyaaaaaaa....lalu dipecahkan kubunya...tapi masih bertahan dengan hebatnya....

akhirnya..saya duduk sebelah pesakit.....dan saya ruqyah pesakit dan pegang kepalanya...terus dia kata...sakittttt....sya gunakan beberapa kaedah dalam rawatan pada malam tu....akhirnya jin tersebut keluar dan pesakit pulih seperti sediakala...alhamdulillah...syukur pada Allah...semua adalah pertolongan daripadanya...saya hanya mahkluk ciptannya yang kerdil.....mudah2an adik s tidak lagi diganggu dan dapat habiskan hafalan alqurannya....

mohon jutaan kemaafan kepada semua pembaca blog saya ini kiranya ada yang dimata tuan2/puan2 yang salah dan silap dari perbuatan,percakapan atau tulisan saya....

dicatat 16.08.14                                                           oleh khairrul anwar


1 ulasan:

  1. Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

    -tunang/kekasih berpaling hati
    -minyak pengasih
    -pelaris niaga
    -pelet
    -pemikat
    -buka aura
    -santau sum power
    -pelaris dalam galian
    -santau angin
    -santau tepuk bantal
    -santau patung
    -santau Siam
    -santau di Kedah
    -ilmu pengasih
    -ilmu penunduk
    -buka aura

    Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

    WhatsApp +62 887 4351 35870

    BalasPadam