Rabu, 16 Januari 2013

COBAANNN

apa pulak yang nak mai...


semalam..ada kelapangan masa sedikit sebelum turun ke gelanggang.silat.dapat la duduk sat..sambil-sambil main dengan anak-anak..isteri saya kata..hari selasa lbih kurang pukul 11.30 pg..kakak reyau(menangis)..dia kata:
kakak: mak...busuk la..
mak: busuk apa kakak?
kakak: tu.....orang tu..muka darah..busuk la.
mak: kakak !!!..biaq betoi(mak pun penakut hangit he..he)
kakak: mak ..tutup tangkap tu..orang tu muka darah..kakak takut.
mak:xpa2 kita tutup..mak pun seram sejuk..
saya pun senyum ja la...he.he..sy pun buat2 xtau ja..bila renung2..ada la makhluk yang tak diundang..nak ngusik saya kot2 saya sibuk, jarang di rumah..anak pulak dia usik..nampak2 saya nak kena ngusik dia plk lepas ni..he..he...habuan-habuan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan