Isnin, 7 Januari 2013

SIHIR VS ZINK


bismillahirrahmanirrahim...
alhamdulillah...segala puji bagi Allah Tuhan yang maha pemurah lagi maha pengasihani....selawat dan salam keatas junjungan besar Nabi Muhammad SAW...mudah-mudahan kita tergolong diantara orang-orang yang akan mendapat syafaat darinya...


ingin saya kongsikan sedikit cerita tentang rawatan. Semalam jadual kosong, teringat nak pi ziarah guru yang lama saya mengaji Al Quran dengan dia.Hampir lima tahun juga la.Guru saya ni dah lama buka pusat rawatan
di Jitra, kedah.Ramai pesakit semalam.Saya pun ambik peluang masuk ke bilik rawatan untuk belajar beberapa teknik. he..he..sambil selam minum ayaq orang kata...tapi..

guru saya kata : mai-mai..dah mai..mai bantu ustaz. Saya dengan rendah diri kata :
saya: ustaz sy tak pandai.
ustaz: mai la, cuba cek pesakit ni jd lagu mana.
saya: Erm..erm.saya minta izin cuba. (tunai permintaan dan jaga adab dengan guru)

lalu sya tanya pesakit...:
saya: jadi lagu mana.
pesakit : malam-malam bila saya nak tiduq, bila pejam mata saya nampak tokong hindu.
saya:lama dah ka jadi.(saja tanya banyak sebab dok cari jalan nak buat lagu mana)
pesakit: dulu jadi dah.pastu lega dah.ni baru jadi pulak.
saya:saya pun mintak izin pada guru saya untuk cuba, daia pun angguk kepala.saya kata ustaz bantu saya sama na..(takot hee..he..)dia senyum.saya pegang jari pesakit.tiba-tiba ...jenag-jeng...
pesakit: Sakit..dia pun pejam mata.(guru saya kata: zikir)
saya: saya membaca beberapa ayat al Quran. pesakit pejam mata, tangan dia jadi kejang,hujung jari dia semua sakit.saya mohon pada Allah, tunjukan saya apa yang pesakit ni alami..maka dapatlah petanda yang pesakit ni kena sihir. Saya pun ruqyah lagi dan minta jin-jin tu tinggalkan tubuh pesakit. Saya terus membaca, pesakit mengetaq (menggigil) badan dia.Hampir-hapir jatuh kerusi.lalu saya susuh dia duduk di bawah. melunjur kaki.
pesakit: Saya rasa macam nak pengsan.
saya : Saya kata:tak pa.duduk dulu. saya berseloroh..pandai ternak no..banyak ni..he...he..(pujuk ati sebab agak kuat sihir tu) bila duduk saya pan guna kaedah ZINK..he..he..dah lama idam nak guna.masyaAllah..Allah punya kuasa, kesan zikir tu...pesakit tu sebut sakit..saya arahkan jin-jin tu keluar..saya tanya pesakit..rasa macam mana.
pesakit : saya rasa ringan badan saya.
saya: Alhamdulillah..saya kata banyak lagi..muka dia macan risau.saya pun guna kaedah tembak hawa...peh..reja sendawa saja pesakit.orang kedah kata belahak..he..he..bila dah selesai..saya cek guna teknik torehan..rupanya ada lagi saki baki hat ketegaq...saya tembak lagi..Alhamdulillah....pesakit kata ....
pesakit: Alhamdulillah..saya rasa tak sakit dah..
saya: Alhamdulillah....syukur pada Allah...pesakit pun balik dengan muka yang manis..

semuanya dari keizinan dari Allah. Saya hanya ikhtiar berdoa..sekadar untuk berkongsi pengalaman.bukan untuk mencari kebanggaan dan nama kerana kata salah sorang guru saya..hidup biar jadi tebuan, jangan jadi nyamuk, tebuan diam-dia dia bisa, nayamuk tak padan ngan kecik, nak keteit merata..he..he..kiasan dia..wallahuaqlam..

7 ulasan:

  1. Alhamdulillah.. dapat baca cerita pun dah best!!

    BalasPadam
  2. Salam... Sebenarnyaaa. Bila saya baca semua2 ni..saya rasa ...antara percaya dgn tak percaya... Sejak saya sakitvsemenjak dua menjak ni...pun...saya masih sangsi...ishh..ishhh...betui ka....? Arwah tok saya dah 23 thn meninggal. Arwah mak saya dah 11 thn meninggal..sekarang umur saya dah 40thn... Saya selalu mimpi ular hitam,kucing harimau dr umur saya 13 thn. Sejak tahun lepas...semakin kerap saya mimpi anak kecil,bayi dan kanak2. Sejak sebulan ni..tiap2 mlm saya mimpi bayi kecil. Satu malam sampai 4 kali atau 3 kali..mimpi yg berlainan.tapi tetap ada bayi . Tup tup...saya dikatakan ada saka. Merata jugak berubat. Sampai ke darulsyiffa. Sampai ke darul ruqiyyah... Yg lawak nya....kat darul ruqiyyah katanya.... Kalau buang saka ni..sampai bila2 pun... Saya tak boleh ke tempat kenduri,melawat org sakit dan menziarah org mati dan ke kubur. Lagi lah kuat...saya rasa perawat ni semua...tak betul.

    BalasPadam
  3. kat mna lokasi,sy nk bwak istri sy brubat

    BalasPadam
  4. mcm mn sy nk berhubgn dgn guru ni...

    BalasPadam
  5. Salam sy nk p berubat...tolong bagi alamat lengkap...aktif lg x tempat ny

    BalasPadam
  6. salam sya nak ubat ayah sayaa,,ada lagi x

    BalasPadam
  7. Salam ustaz buka x lg pusat rawatan kt jitra.klu ada kt mana lokasi

    BalasPadam