Jumaat, 25 Januari 2013

SAKA BOMOH

ASSALAMUALAIKUM...alhamdulillah..segala puji bagi Allah tuahn semesta alam. Selawat dan salam keatas junjungan besar nabi Muhammad saw.

12 R'awal..saya bercadang untuk rehat satu hari tanpa apa2 program mahupun bersama keluarga..dah lama saya tak duduk sendirian.setiap hari penuh dengan program.otak ni tidak sunyi memikirkan pelajar-pelajar dewasa kelas Al Quran dewasa dan kelas talaqqi bersanad. pelajar makin ramai tapi masa yang saya ada makin padat. Allahuakbar..alhamdulillah makin ramai nak belajar Al quran. Dalam sunyi sepi di rumah ...tiba2 msj pun masuk..

saya pun baca msj..assalam ust..saya pelajar silat usat kat insaniah...saya nak minta ust tlg rawat  saya. saya ada saka. serba salah dibuatnya. saya lupa rupanya saya ada janji dengan pelajar tersebut. saya pun jawab msj ..insyaAllah..2.30 mai rumah, kita cuba ikhtiarkan. sebenarnya pelajar ni dah banyak kali tanya saya dan minta saya tlg dia . tokwan dia dulu bomoh . sekarang turun kat dia pula. dia kata dia dapat merasakan kehadiran jin tersebut bila masuk kedalam badan dia. satu keluarga dia sakit. katanya , emak dia selalu lebam2 dan adik dia sakit teruk.

saya mohon pada Allah...Ya Allah..permudahkan urusan ini. pukul dua 2.30 pelajar tersebut pun sampai di rumah saya. saya pun bersembang2 dlu dengan dia ...saya pun minta pelajar tersebut duduk dan melunjur kaki kedepan. saya pun bacakan ayat qursi dan mohon dijadikan pendinding. belum saya sentuh pelajar terbabit..tiba2 suaranya berubah..nafas dia makin kuat. saya kata dalam hati...cepatnya merasuk. saya pun duduk di sebelah pesakit. saya tanyakan.
saya: kamu islam atau kafir.
saka; aku islam
saya: siapa nama kamu
saka: tok behim
saya: saya di minta oleh tuan tubuh untuk minta kamu tinggalkan tubuh dia. setuju tak
saka: aku tak mau (suara dia ganas)
saya; ok sekarang saya tawarkan kamu satu tempat yang indah dan cantik ..ok..sekarang tengok tapak tangan saya..saya mohon pada Allah tunjukan kepada jin itu tempat yang saya tawarkan. Allahamdulillah..jin tersebut nampak daia dia terus setuju..saya pun ucap alhamdulillah..lalu saya tanya..adakah geng2 kamu pada keluarga dia.
saka: ada ..banyakkkk.
saya:depa islam semua ka..
saka;tidakkkkkkkkkkk
saya: panggil depa semua. saya tawarkan islam buat depa. minta depa tengok tempat yang saya tawarkan kepada kamu semua jika nak islan.jika tak mau..tengok ...ni tempat yang saya akan hantar kamu. setuju untuk terima islam.
saka: ya..ya..depa semua setuju
saya: baik..sekarang kamu jd ketua islamkan depa semua...ikut saya ucapkan syahadah.maka jin tersebut pun mengucap dua kalimah syahadah. saya pun ucapkan alhamdulillah...sekarang kamu sudah islam..jadi kamu semua tidak boleh duduk lagi dalam tubuh manusia. faham
saka..faahaammmm..
saya;ok baik..saya akan azan.kamu keluar dan bawa semua rakan2 kamu dan nnt saya akan pindahkan kamu ke tempat baru..sebelum itu saya bagi kamu peluang untuk mohon maaf dan ucapkan selamat tinggal pada tubuh ini..jin tersebut menangis..mungkin dia sedih....saya pun azan..dengan suara yg kuat dan tangan yang meggigil serta kaki yang bergerak2..jin saka tersebut keluar.saya juga minta dia ambil kalung saka yang ada pada dada pelajar itu. lalu dia merentap kalung tersebut dan buang...beberapa minit ..semua jin keluar..saya pun tanya pelajar itu..ada lagi tak. dia kata tak dak dah...alhamdulillah...saya kata ini la satu2nya kes yang paling mudah di selesaikan......tak sampai setengah jam....

setelah selesai merawat saya berbual2 dengan pelajar saya tu. dia kata sebelum ni kalau dia pi buat rawatan, daia akan kerasukan yang teruk, biasa dia bersilat dam mengamuk. Allah maha kaya...rezeki saya dia tak mengamuk dan bersilat.

saya pun bergurau dengan dia, kalu la tok nenek kita tinggai 30-40 relung tanah kan best,,jongkong emas ka...tegelak dia..apa pun saya kata..mungkin tok nenek kita buat dulu dalam keadaan jahil..nak salahkan depa pun tak boleh..semua dah meniggal..kita usaha rawat sahaja. saya rasa lega selesai 1 kes.ada lg 4 kes lg.mudah2an Allah mudahkan dalam urusan saya..mohon kepada guru2 & kawan2 doakan saya.semoga ada manfaatnya buat kita semua.

dicatat oleh :khairrul anwar (riteq alor setar)
pada :25.01.13

1 ulasan:

  1. Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

    -tunang/kekasih berpaling hati
    -minyak pengasih
    -pelaris niaga
    -pelet
    -pemikat
    -buka aura
    -santau sum power
    -pelaris dalam galian
    -santau angin
    -santau tepuk bantal
    -santau patung
    -santau Siam
    -santau di Kedah
    -ilmu pengasih
    -ilmu penunduk
    -buka aura

    Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

    WhatsApp +62 887 4351 35870

    BalasPadam